Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w kraju związaną z pandemią koronawirusa, wszelkie sprawy dotyczące kadr i księgowości proszę załatwiać za pośrednictwem elektronicznych narzędzi, tj. poczty elektronicznej, platformy Librus.
Adresy poczty elektronicznej:
Dział kadr: kadry@zs1.wroc.pl
Dział księgowości: ksiegowosc@zs1.wroc.pl
UWAGA!!!
Zgodnie z Dz. U. 2020 poz. 2255, z dnia 9 grudnia 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, w art. 15zzzzzn1 ustawodawca oznaczył, iż w okresie obowiązywania stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19, organ administracji publicznej może wstrzymać bieg terminów załatwiania spraw na okres nie dłuższy niż 30 dni.