W związku z zaleceniem Ministerstwa Edukacji Narodowej do nauczania zdalnego w Zespole Szkół Nr 1 zostanie użyta platforma Microsoft Office 365 z narzędziem Teams. Platforma ta będzie służyła do prowadzenia zajęć ogólnokształcących, zajęcia z przedmiotów zawodowych prowadzone będą w dotychczasowych formach on-line.
Office 365 został wdrożony oraz zintegrowany z domeną szkolną dlatego konta używane do logowania się w szkole mogą być używane do logowania się na platformę. Wszyscy nauczyciele oraz uczniowie mają założone konta które są przygotowane do prowadzenia i udziału w zajęciach on-line.
Poniżej przedstawiam sposób logowania się do platformy która znajduje się pod adresem https://www.office.com
Schemat budowy loginu:
Imie.nazwisko@edu.zs1.wroc.pl przykład: jan.kowaliski@edu.zs1.wroc.pl
Domyślne hasło to:
Hasło: 1qazXSW@
Jeżeli hasło zostało zmienione podczas logowania do komputerów w szkole to używamy zmienionego hasła. Jeżeli nie pamiętasz hasła lub nigdy nie nastąpiło logowanie do domeny szkolnej za pomocą wyżej wymienionego schematu konta to proszę o informację na adres admin@zs1.wroc.pl.
Po zalogowaniu się do konta należy zainstalować aplikację Teams. Aplikacja jest w wersji na komputer oraz telefon na różne systemy operacyjne.
Tu pobierzesz aplikację na swoją platformę https://teams.microsoft.com/downloads
Do prowadzenia zajęć i udziału w zajęciach używamy aplikacji na którą logujemy się wyżej wymienionym kontem.
W poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie przeprowadzone szkolenie dla wszystkich nauczycieli. Szczegóły szkolenia zostaną przesłane poprzez Librus.
Proszę o sprawdzenie kont jak najszybciej aby na poniedziałek było wszystko gotowe.
W razie problemów technicznych lub pomocy proszę się kontaktować bezpośrednio ze mną
Pozdrawiam
Administrator